Justin sparkar sin gitarrist


''Hey guys ville bara informera alla fans föörst att jag har avgått från att arbeta med Justin och att jag kommer ta bort min twitter snart.'' Det är vad Justin Biebers gitarrist Dan Kanter twittrade på måndag kvällen. Biebs svarade, '' du kommer att saknas @ dankanter .. men vad du gjorde var hemskt. Du kommer aldrig att förlåtas. ''

Oroa er inte Belibers, det var bara ett skämt. Du vet att Justin alltid skojar runt. Han frågade Dan Kanter om han kunde låna hans telefon en stund och skickade ut brandbomber tweet.

Han svarade sedan för äkthet skull. Vi måste ge honom kredit för hans följande bus dock. Allt är fortfarande bra på Justin's turné, som för närvarande ärmi Dublin, Irland. Här är vad Kanter säger '' Pranked av JB. Antar att jag borde ställa in dessa auditions för @ davematthewbnd @ Phish @ Metallica och @bobdylan .. och få # hämd ''
-JustinBieberzone

/adisa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0